kertenkeleannesi İlk tüp bebek denememde kullandım ikincide kullanmadım. yasak neden olsun bunu doktor veriyo
edak MerveFerhat lekelenme ilk haftalarda genelde oluyo ama yine de ihmal etmeyin ne olur ne olmaz doktorunuza bi görünün isterseniz herkesin bünyesi farklı çünkü 🤷🏻♀️ Geçmiş olsun 🌸