uhuddd çok doğru söylüyorsun.
Eceveannesi eğer zorunlu kalmazsan önermem. Bende çok istedim normal doğum ama son zamana kadar bekledim mecbur sezeryan oldum. Bugün 22. gün ama yeni yeni ayaklandım dikiş yeri kanadı , ağrılar ,tuvalet sorunu , gaz sorunu bitmedi. En önemlisi de sen sadece emziriyordun doyasıya kucağıma alamadım ağladım ilgilenemedim . Herkesin bünyesi aynı değil tabi. Ama Düşünme bence evladında varmış zorunlu olmadıkça olma sezeryan