Seyma0 Bende zaman zaman kabızlık yaşıyorum. Aldıgımız kan ilaçlarının yan etkisi maalesef. Kendimce yararını gördüğüm bişeyi söylemek istiyorum. Uyanınca ilk olarak muz yiyorum lifli yiyecek oldugu için bağırsakları çalıstırıyor. Hem kahvaltı hazırlıgında yaşadığım açlık hissimi yatıştırıyor. Bence faydasını gördüm umarım sizde de işe yarar.