Peluskaa ALeyna61 canım muhtemelen bişey olmaz iğnesini aldınız mı ? Ama lütfen dr unu ara bilgi edin 🙏
Mucize_istiyorum22 ALeyna61 zararı olsa bile sana olur bebeğe olmaz canım için rahat etsin diye bi doktora da sor tabi
Sinemksk ALeyna61 yabani arıysa sıkıntılı olabilir diğer küçük arılardan sıkıntı olmaz iğnesini çıkarın soktuğu yeri solüsyon varsa yoksa kolonyala silin
Efuchama ALeyna61 bebek nasıl tatlışsa arı ona gitmiş 😂🍰 fikrim yok ama arı mikrop taşıyan bi canlı değil sivriler daha tehlikeli
Deletedmom3 Acile gidin ne olur ne olmaz vucudunuz alerjik reaksiyon gosterebilir gec kalmayin alerjikse sıkıntılı durum olusur cok ciddi.. eger degilse iciniz rahat eder ama bunu en net acilde ki drlar soyler
Kelebegimmm Doktora mutlaka söyleyin bence ihmal etmeyin.inşaAllah bebeğe etkisi olmaz ne olur ne olmaz tedbirinizi alın