Oooykuuu bende çiğlide oturuyorum. Bır ara bende can hastanesıne baktım muayene ucretıde ıyı ama sureklı extra cıkarıyorlar gıden kısıler memnun degıldı. Ben alsancakta ahmet gülerin muayenesıne gıdıyorum. Kendısı çınarlı hastanesının ortaklarından cok başarılı bır doktor genelde herkeste tanıyor hıc extra falan ödemıyorum. Dogumumda allah nasıp ederse çınarlıda olucak ben aşırı memnunum. Yanı özel hastanele acıkcası bıraz tıcarethaneye dönmus bornova ata saglıga gıtmıstım basta hıc memnun kalmadım ne hastaneden nede doktordan