Meren429 Merhaba arkadaslar 8 haftalik hamileyim 5 haftalikken gittigimde adet hesaplamama gore 2 gun gerideydi. 2 hafta sonra gittigimdeyse 7+ 3 olmam gerekirken 6+5 gozukuyor dedi. 5 gun gerilemis oldu. Bu durum gelisimi yavas oldugunumu gösterir. Doktor 1 ay sonra gel dedi. Sormayi unuttum ama aklima cok takiliyor bebegim gelismiyormu boyle durum yasayan varmi
Kubussce Meren429 merhabalar. Kesenin büyüklüğüne göre cihaz kendisi hesaplıyor. Bende tam 7 haftalıkken gittiğimde 6+3 demişti. 9 gün sonra kalp atışı için gittiğimizde sat a göre 8+2 olmamız gerekiyordu ama ultrasona göre 7+5 di gittiğimizde ama 7 haftalık olmuş bebek keseye göre hiçbir sıkıntı yok dedi. Bizde 1 ay sonra tekrar gideceğiz korkmanıza gerek yok gayet normal rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin😊
Ummugulsum_44 Meren429 doktorum 14 gün önde ya da geride gidebilir bebekler dedi benimkide 3 gün önde gidiyormuş çok kafana takıp üzme kendini bence iyi beslenmeye bak şuan bebek senin kanından besleniyor ben her gün 1-2 kaşım pekmez içiyordum iştahım bile azalmıştı eşim çok şaşırdı doktor öyle diyince yani kan yapacak şeyler ye dikkat et yeter canım bence
Ecelif Meren429 cnm ultroson cihazıyla alakalı olabilir zaten doktor problem görse söylerdi benim de devlette 2 hafta geriden özelde 1 hafta geriden geliyor kendini üzme mmrik hesaplama da bile hafta değişebiliyor
Meren429 Kubussce aminnnn hepimiz yavrularımızı saglukla kucagimiza alalim insallah cok rahatladim. Ilk hamileligim herseyi kafaya takiyorum. Hep bi sorun mu var endisesi yasiyorum.hamilelik sureci cok zormus
Meren429 Ummugulsum_44 mide bulantilarim var herseyden tiksindim beslenemiyorum cok üzülüyorum. Hic bi yemegi yemek istemiyorum sadeve kahvalti yapabiliyorum ve meyve yiyebiliyorum:(
Darkgod İki hafta önce gittiğimde geri belirledi makine kalp atışını duyamadı ama başka ni ultrason ile özel de duymuştuk bugün gittim farkı kapatmis hatta iki gün ileride 🙏❣️ asla korkma bir iki gün oynama ile birşey olmaaz
Meren429 Darkgod yaaa acaba annenin beslenmesiyle mi alakali cunku ben şuanda hic beslenemeyorum tum yemeklerden tiksindim. Serum takiliyor haftada bir
Ummugulsum_44 Meren429 bende kahvaltı ve meyveden tiksinmiştim zorluyordum kendimi prilam dr var çok iyi geliyor bana hiç bulantım kalmadı o ilacı aldığımdan beri doktoruna sçyle yazsın sana canım
Meren429 Ummugulsum_44 metrapitmi oyle bisey yazdi banada duzenlimi icmek gerekiuor yoksa bulantin oldukcami
Ummugulsum_44 Meren429 valla ben akşam yatmadan yazıyor her gün içiyorum bünye alıştı sanırım ki zaten ilk günden kesti bulantımı geçen içmedim unutmuşum gece yatmadan o gün akşama kadar yediğimi çıkarttım sofradan kalktım her defasında sonra artık alarm kurdum düzenli içiyorum valla