Bsye16 20 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini normalde hergun net bi seklde hissediyorum ama bazen kalp atar gibi bişey atiyo pıt pıt diye düzenli aralıklarla acaba o damar seyirmesi mi yoksa bebeğin kalp atışımı yani bu haftada bebeğin kalp atışını hissetmek mumkun mü size de oluyor mu ☺️
ikiKizAnnesi_ Bsye16 pıt pıt attan şey bence ıkıcık tutuyor onu ben 36+2 haftamdayım bu zamana kadar bir defa olmuştu o da canım çok acı biber çekmişti sadece bir defa ısırdım hemen ıkıcık tutu yavrumu😆
Hzlhakko Bsye16 şimdiden elini karnına koyup sevmeye ve konuşmaya başlarsan ilerleyen zamanlarda konuştuğunda sana tepki bile verecek hareket geçmesini istiyorsan konuşmalısın bizim ki 16 haftada başladı hareketlere
Mebos Hzlhakko bak doğru söylüyor işte ben baştan beri konuşuyorum duyduğumdan beri Luan 16+3 olduk arada göz seyirmesi gibide olsa hissediyorum mutlaka konuş kitap oku müzik dinlet etkisi olu or 🤗🤗
Hzlhakko Mebos sonra ki zamanlar tepki verip vurup döndüğünde hatta elini Ayağına dokunduğunda daha da çok konuşuyorsun daha çok seyorsun bambaşka bir bağ bu bazen babasına tepki vermiyor ben annem diye seslenince direk vuruyor 🤣🧿
Mebos Hzlhakko büyük ihtimal bizimkide ilerleyen dönemde aynısını yapıcak sanırım hayırlısıyla gelsinler sağlıkla alalım kucağımıza 🤲🤲
Bsye16 Hzlhakko evet ya babamız daha hissedemedi hareketini inatla babası elini karnima koyduğunda hareket etmiyo elini cekiyo hareket ediyo 😂
Hzlhakko Bsye16 genelde 25-26 haftadan sonra babaya tepki vermeye başlıyor ama anneler kadar hemen değil sesimi duyduğu an çoşuyor allahım çok tatlılar cıkarıp öpesin geliyor 😁😁