Eda0606
Merhabalar yaklaşık 1 aydır yatıyordum ve nidicart kullanıyordum sancılarım için. Bugün doktorum artık beklesekte çok kilo almazlar planlı bi doğum daha iyi olur diye gün verdi. Epidural sezeryan olucam çocukların kilosu 2,5 yakın ama yinede kuvezde kalabilirlermiş. Tavsiyeleriniz neler? 🙏🏽🥰😘hazırmıyım bilmiyorum 🤷♀️ 🤔