Kubrakocerr valla canım söyle diyim bizim doktor cocuk mesela 3 kiloya yaklasmaz dogunca minyon olcak dedi , acıkcası bende buyuk aldım 3 aylık ve 6 aylık ama yenidogan cok degil mesela cabuk buyuyor dedikleri icin simdi cocuk icinde yuzucek mi acaba diye düsünmüyo degilim 😁 bence cocuguna göre hareket etmelisin