Demet-budak Merhabalar bugun detayli ultrasona girdim her sey normal dedi cok şükür ama ecopirin diye bir ilac yazdi. Sebebini de gebelik zehirlenmesi tansiyon icin dedi ilerde herhangi bir sorun olmamasi icin dedi doktor ve 36. Haftaya kadar kullanmami söyledi. Daha once kullanan ya da ilac hakkinda bilgisi olan var mi acaba?
Sahreyldrm Demet-budak kan sulandırıcı bir ilaç kuzum genelde pıhtılaşma olduğunda veya daha önce düşük olduğunda gebeliği öğrenir öğrenmez kullanılıyor ama sana neden vermiş anlamadım ben
Asafeymeninannesi Demet-budak Merhabalar 👋 ☺️ Kan sulandırıcı bir hap. Kanın pıhtılaşmasını önler. Farklı bir doktora dahaa danışmanızı öneririm Sağlıklı bir gebelik geçirmeniz dileğiyle ☺️🙏
Cagla22 Demet-budak kan sulandırıcı canm ben 30.haftaya kadar kullandım . Kullan yani zararı yok yararı var
Demet-budak Sahreyldrm benim birde ilk gebeliğim ama bende anlayamadım tansiyon gebelik zehirlenmesini önlemek amaclı dedi
Demet-budak Asafeymeninannesi tesekkur ediyorum ben en iyisi bir doktora daha sorayim ona gore kullaniyim
Sahreyldrm Demet-budak bilmiyorum kuzum bı doktora daha sor olmadı ama zararı olan bişey değil zaten sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum
Demet-budak Esraygtf canim bana da sağ tarafta direnç var dedi ama ben 18 haftalik gebeyim. Internette 22-24 haftalarda kaybolabilir yaziyordu.
Arymy Kan sulandırıcı benim dr da coraspin verdi ikiz olduğundan 34. Haftaya kadar kullancan dedi. Benim zaten ikiz olduğundan erken doğum olur die. Ama hamile kalmadan önce tedavi gördüğüm sürede de ecoprin vermişti dr. Özellikle başlarda bacaklarımda falan morarma oluyordu kullandığında olursa endişelenme bi de bi yerin kanayınca hemen durmuyo kanama.
Esraygtf Demet-budak ne olur ne olmaz önlem amaçlı veriyorlar doktorlar. Direnç olmayanada veriyorlar yani tansiyondur gebelik zehirlenmesidir vs gibi risklere karşı
Ecelif Demet-budak cnm ben ilk hamileliğim de kullandım kan sulandırıcı bebeğin gelişmesi için vermişti bana ben diyabet hastasıyım doktor gerekli gördüyse vardır bir bildiği canım ama belli bir döneme kadar kullanılıyor sonrası zararlı
Demet-budak Asafeymeninannesi yani ben tokatliyim da eşim malatyali hoş artik bizde öyle sayılıyoruz 🤗
Asafeymeninannesi Demet-budak İnsanın doğduğu değil doyduğu yer memleketi olurmuş ☺️ Batmanda ikamet ediyorum bende. Burda da Budak soyismine mensup tanıdıklar var o açıdan sormak istedim 😌