aycaycayca_89 Merhabalar :) Ben 2 senelik evliyim, artık zamanıdır deyip bu ay ovulasyona başlayıp korunmayı bıraktık. 21 Eylülde adet oldum, ekimin 5 ve 6 sında koyu çizgiyi gördüm iki günü ve arkasından gelen 3 günüde değerlendirdik. Ayın 10undan itibaren gögüs ucu hassasiyeti ve kasık ağrım başladı. Özellikle dünden beri kasık ağrısını daha fazla hisseder oldum ama onun haricinde herhangi bir belirtim yok. Bel ağırısı oluyor fakat çalışma şeklinden olduğunu düşünüyorum. (umarım değildir :) ) Ben meraktan ovulasyon testine hala devam ediyorum, ay içinde başka yumurtlamam olacak mı diye. 21 ekimde hastalanmam gerekiyor fakat testler hala silik çıkıyor. Ovulasyonla hamilelik belli oluyor diyorlar ya benim olmadığı anlamına mı geliyor yoksa biraz daha beklemem mi gerekiyor? Ovulasyon testinde silik çıkıp hamile olma ihtimalim var mıdır? Erken gebelik testiyle ne zaman net sonuç alabilirim? Bilgisi olan var mıdır? Şimdiden teşekkür ederim :)
Edasu52 aycaycayca_89 bende senin gibi ovülasyonda koyu çizgiyi değerlendirdim daha sonra kasık ağrım ve ara ara bel ağrılarım vardı umutlanmak istemedim aslında ama yarın adet günüm inşallah olmam sende hamilesindir inşallah ☺️
Tgb2310 O ulasyon testleri ile gebeliği öğrenmenz ancak adetinize en erkwn bir hf kala belliolur testleri birgebeningünlüğünden aldıysanız onun gebelik testi erken hebelik testinden bile daha iyi sonuç veriyor erken gebelik testleri de bir hf öncesi ne kadar gössterebiliyor
aycaycayca_89 Tgb2310 Benimde adetime 6 gün kaldı demek ki gebelik olma ihtimali düşük. Çünkü bu testlerde de belli olduğunu duymuştum. Hayırlısı bakalım.
aycaycayca_89 Edasu52 İnşallah hepimiz güzel haberler alırız. Bende sabırsızlıkla bekliyorum bakalım kader kısmet :)
Tgb2310 aycaycayca_89 henğz erken ama bir iki gün kala tekrar yapın birde markadan markaya fark var gerçekten