Gnl123 Kızlar selam,Ben 15+5 haftalık hamileyim,6 hafdamdan karnımda tüylenme başladı,Yani tüy zate vardı ama hiç gözükmüyordü bile.Renkleri karardı,artdı.Sonradan dökülür derler gerçi.Karında tüylenme yalnız erkek bebek hamileliğindemi olur?Yoksa kıza hamile olupda başına boyle bişey gelen oldumu?Genelde erkek bebek hamileliğinde böyle oluyormuş,öyle söyluyorlar.Ben 3 gün sonra bebeğimin cinsiyyetini ögrenicem.Ama kendi kendime tahmin etmeye çalışıyorum🙂 Biraz uzun oldu 😣
Sermec Gnl123 ben de 15+6 haftalık hamıleyım 7. Haftadan beri var siyah doktor bana erkege benziyor dedı ama sadece erkek bebeklerde mı oluyor bilmiyorm
aslikls3 Gnl123 bende de var karnımda tüylenme 12. Haftada kıza benziyor demişti doktorum bu teoriyi yıkmıştım ama Cumartesi günü kesin olarak erkek dedi gerçek olabilir karında tüylenme teorisi 😊
Esraozturk92 Gnl123 cnm bende tuyluydum ama karardı rengi daha çok 20haftalik hamileyim kız bebek bekliyorum
Purple13 Gnl123 30. Haftamdayım kız bebek bekliyoruz bende de var koyulaştı iyice doktor alma dökülür dedi. Cinsiyetle alakalı değil bence 😊
Sermec Gnl123 12+3 te erkege benziyor dedı yarın 16 haftalık olcaz yarın doktor kontrolum var bakalım tam bellı olur inşallah 🙏 🙂
aslikls3 Gnl123 bilemedim ki canım kadından kadına da değişiyor diyorlar mesela benim de göğüs kenarlarım kararmıyor ablalarımında öyleydi hepsinin oğlu oldu göğüs kenarları kararmadı hiç normalde erkek bebekte kararır diyorlar 🤷🏻♀️
Gnl123 AyeglnlAkgn Bende 13 haftamda gitmisdim 10 gun sonra belli olur dedi,ama bən 16 haftamı bekledim.İnşAllah belli olur.Bu konuda her anne sabırsız olur
aslikls3 Gnl123 erken öğrenmemek bence en iyisi çünkü değişiyor bebek büyüdükçe 😊 biz kız kız diye herkese ilan ettik ama pipisi sonradan oluşmuş ve erkek şu an doktorun söylemediği daha iyi bence 🌺😊
Ayashatun Gnl123 benimde var hamilelikte hormonlardan dolayi olan bir şeymiş benim kızım olacak insallah 19+5 bizde erkek kizdan kaynaklanan bir sey değil tuylenmeler oluyormus dogumdan sonrada dusuyormus kendiliginden doktor demisti 🌼🥰
Sahreyldrm Gnl123 benim ikinci gebeligim ilkinde de çok tüylenme oldu yani sizin dediğiniz gibi siyahlasti galiba tüyler ama dökülmedi doğum sonrası şimdi de aynı sanki çoğaldı gibi ama rahatsız etmiyor yine de
canimoglum53 Gnl123 benimde senin gibi oldu bende erkek bebis bekliyorum 30.haftamdayim. ama onla alakali degildir bence :)
Sonee Benim de karnımda tüylenme cok oldu siyah siyah hemde erkek bebek bekliyorum bende göğüsümde karardı😐😹
Kevser_29 Gnl123 alakası yok biz de kız bebek bekliyoruz ve karnımda hic tüy olmadı hamile kaldiktan sonra olusmaya basladi aldikca da cogaldi suan yani gozle gorulyr siyah siyah var ama almiyorum artik sadece muayene gunlerinde aliyorum