H_minsna Kelebek7 Bugun benimkide sakin normalde 8de uyandırırdı benı bugun uyandırması normal galıba hepimizde oluyorsa 😊
Babydeniz 23+2 deyiz bizde bebeğin hareketleri nasıl 2 gündür arada yokluyor sadece bundan önce daha net hissesiyodum böyle olan var mı
Gaydin Babydeniz Babydeniz 23+4 deyim.iki gun once hiç durmayan çocuktan ikin gundur ses yok.endiseleniyorum.normal mi bilmiyorum.
Asli92905 Babydeniz varr bende aynıyım. Sanki 21 ve 22 de daha iyi hissediyordum. 24 oldum ama yaklaşık 1 haftadır çok çok az hissediyorum.
Babydeniz Asli92905 aynen bende 22 21 de çok iyi hissediyordum 24 olduk şimdi tedirgin oluyorum az hissediyorum