aysem28 merhaba, üst sınır olarak coğu doktor 15 mm i kabul ediyor ağır düzey diyorlar. Ama eğer 10-12mm yada 12-14 mm arasındaysa orta ve hafif düzey olarak geçiyor sağlıklı olma ihtimali daha da artıyor bebeğinizin. Tek bir perinatolog ile de kalmayın bencede kendinizi de cok yıpratmayın bazen ölçümlerde de yanılma payı oluyor. Rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin.