Ozleem Kızlar kese yapısından cinsiyet belli oluyor dıyorlar? Sizin kesenız nasıldı cınsıyetı ne çıktı fikir verırmısınız?
Anneliksevinci22 Ozleem bende dogru cikti ilk gebeligimde fasulye gibiydi kese sekli oglum oldu ama bu ikinci gebeligimde kese seklini bi turlu göremedim ya hep yakin ultrasyon resmi vermis doktor😊
Ozleem Anneliksevinci22 ay hadı ınsallah☺️ Gercı erkek bebek kendını daha cabuk gosterıyormus kıza gore bende yarından ıtıbaren 9.haftaya gırıyorum allah nasıp ederse 3 hafta ıcındede bellı olur ınsallah