Butterflyyy 7+1 de muayeneye gittim kalp atışları için ama doktor beklediğim kadar büyüme olmamış o yüzden bebeği ve kalp atışı göremiyorum panik yapma 1 hafta sonra tekrar gel dedi. Tabi ben panik yaptım. Başka doktora gittim vajinal ultrasonla baktı dedi ki kese 1 santim ama bebek yok dedi. Diğer doktorun doğru söylemiş ama biz çok ümitlenmeyiz çünkü 7 de fetal bulgu bekleriz istersen hemen küretaj yapabiliriz dedi yaptırmadım cumayı bekliyorum başına böyle bişey gelen var mı?
minik_mucize Kuzum 2 hafta daha bekle derim 9. Haftaya kadar bekliyorlar sakıncası yok. Stres yapmamaya calış birşeylerle meşgul et kendini sürekli
Butterflyyy minik_mucize çalışıyorum ama bedenim iş yerinde ruhum başka yerde ne olcak nasıl olcak diye düşünmemeye çalışsam da hergün doktora gidip ultrasona gireyim istiyorum merak ediyorum