gul_46 boş gebelik kese var bebek yok bekleyip kalp atışını duymadıysan 9 haftayı geçmeden kürtajla keseyi alıyorlar buna da boş gebelik deniliyor ben geçen sene ekim ayında 2 aylık oldum fakat boş gebelik denildi kalp atışınıda bebeğide göremediğimiz için keseyi aldılar 🤷♀️