Gamzebyr
Kızlar sonunda bende Doğum yaptım :)) allah bekleyen herkese nasip etsin normal Doğum zamanı 25 Ekim gözüküyordu ama 14 Ekim gecesi saat 03.20 de suyum geldi saat 06.00 da evden çıktık eşim görevde olduğu için onun gelmesini bekledim bu arada sancım da yoktu hastaneye gittiğimizde nst girdim sancı yoktu ama doktorum kordon dolaşmasından şüplendi ultrasonla baktı tahmin ettiğim gibi dedi açılmam saat 03.20 den beri 2 cm bu arada doktorum kordon dolanmış ama bekleyelim biraz bakalım nasıl ilerleyecek dedi doğumhaneye yatışım yapıldı bende sancı yok kordon dolandığı için kalp atışları düşer diye suni de veremiyorlar 7 kat merdiven felan çıktım saat 14.00 oldu açıklık hala 2 cm doktorum kararı bana bıraktı sezaryen oldum iyiki de olmuşum suyum tamamen bitmişti şuan iyiyim küçük doğdu oğlum 2700 47 cm :)) ama gayet iyiyiz allah isteyen herkese nasip etsin çok farklı bir duygu 😊😊