Hulya89 30 yaşındayım ikizlerime hamileyim dün detaylı ultrason girdim 22 haftadayım arkadaşlar 1/786 cikti olasılık ama bebeklerde bi sıkıntı görülmedi sizinkiler ne cikti ?
Aysemeva Hulya89 ben 35 yaşındayım bir hafta önce doğum yaptım ikili üçlü test yaptırmadım detayli ultrasonda sorunumuz yoktu şükür o testlere güvenmiyorum canım sende stres yapma bir şey olsa detaylida çıkıyor zaten
Nesexx Hulya89 ben 36 yaşındayım 1/171 çıktı detaylı ultrasona girdim doktor sorum yok gayet sağlıklı dedi
aslimutlu1 Hulya89 ikiz gebeliklerde 2-3 lü tarama testi zaten yapılamıyor canım. Meraklanma eger bi sorun olsaydı, detaylıda cıkardı . Beyin yapısı , parmakları , belli ediyor. Meraklanma huzursuz etme kendini
Blackmom Hulya89 İkiz gebelikler de net sonuç çıkmaz ki keşke yaptırmasaydınız hiç.. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Gamze1607 18. Haftadayım 3 lü testte down sendrom riski cikti 1,249 simdi bebekten su alındı sonucları bekliyoruz. Netleştirmek icin yaptirmamiz şarttı. Ins iyi cikar sonuçlar 🙏
ikizannesii Gamze1607 3lü testin dogruluk orani cok yok ablamdada ayni seyi dediler ama oglu sapasaglam dogdu sadece moral bozmak baska bisey deil cogu doktor 2liyi yaptirinca 3lüye gerek bile duymuyo hic caninizi sikmayin hamileligin tadini cikarin 😘
Sevilypc Canım ben ilk gebeliğimde ikizdi ve sadece detaylı ultrasona girdim. Kan testleri inişlerde doğru sonuç vermiyo diye yaptırmadı doktorum o zamanda 29 yaşındaydım.
Hulya89 Herkese çok teşekkür ederim içim rahatlı gerçekten sağolun arkadaşlar herkes sağlıklı bi şekılde bebeklerini kucağına alır inşallah
ZeynepAtike Yaşla alakalı bi durum illa ki oluyo ama çokta takılmayın ben 18 yaşımı yeni doldurduğum zman ilk doğumumu yaptım ve down sendromlu
Gamze1607 ikizannesii su msjlar o kdr rahatlatıyor ki içimi Ins dediginiz gbi olur. Hiç bisey çıkmaz. 🙏
Sevilypc ZeynepAtike detaylı ultrasona girdiniz mi 😔 bizim de ikilide kan tahlili iyi çıktı detaylı da ense kalınlığı çıktı
ZAsk Hulya89 Ben 40 yaşındauım 2.hamileliğim 1/250 yaş riski çıktı. Kan değerlerimde 1/10000. Detaylı ultrasonda hiçbişey çıkmadı. Gayet sağlıklıyız çok şükür 🙏
ZeynepAtike Sevilypc 2012 senesiydi Dr bana detaylıyı söylemedi benmde yaşım küçüktü cahillik var tabi bende bilmiyodum Dr bana direkt amniyosentez önerdi ama ben istemedim sadece kabul ettim ve doğurdum elhamdülillah