Zehra006 doğum sigortasını hamile kalmadan 1 sene önce yaptırmak gerekiyor canım ben yaptırdım 1 senemin dolmasına 2 ay kala hamile kaldım bu ayın 25ine. Kadar muayene ücretlerini cebimden ödedim 25inden sonra 10 tane muayene 10 tane sonuç gösterme hakkım var ayrıca doğum sırasındada herhangi bir ücret ödemicem eğer tam 1 sene sonra hamile kalmış olsaydım 2500 TL ye gelecekti tüm masraflarım