Buskprl Elif Hanım benim Dr yalnız iyi düşünün, çok iyi bir Dr sırf onun için oraya gittim, ama doğumuma girmedi. Çok sıkıntılı ve stresli bir doğum gerçekleşti. Şüheda hanım girdi. Resmi olmayan kendilerine göre nöbet sistemi yapmışlar nöbeti değilse asla gelmiyor. Tlf vermiyor hastane cep var, arayınca red edip msj yaz dendi. Çoğu mesajlara bir iki gün sonra döndü, hastane tam bir din istismarı yapan ticarethane ebeler hemşireler toy bebeğimi geç emzirttiler. Süt geç geldi sonra tutturdular mama ver sarılık olur diye, 58 günlüğüm hala mama meme devam ediyoruz. Sağlık Bakanlığına şikayet etmeyi düşünüyorum hastaneyi. Kesin kendinizi garantiye alın Elif Hanım için çünkü kendisi iyi.