gurcem Arkdaslar doguma bu program 90dıyor bu normal dogum ıcın herhalde ben sezeryan dusunuyorum bundan kac cıkmam lazım
seymakumatarnsf gurcem Benim doktorum tahmini doğum tarihimi bu ayın 26sı olarak söylemişti. Ama sezeryan olmak zorunda kaldığım için 21i olacak. Yani bir hafta falan oynuyor.
gurcem Nesdef seymakumatarnsf Badevehande Denniz Rbs111 Zehramm16 defne55 Tesekkurler arkdaslar 😇 ben bır 10gun onceyı baz alayım o zaman
Denniz Doktorunuz söyler sezeryan istersen şu tarih normal istersen şu tarih diye sezeryan istersen aralığın ilk haftası alırım dedi normal istersen aralığın sonunu bulur dedi
Nesdef Benimde 97 yazıyor ama aslında 83 çünkü 2 hafta önce alacaklar genelde 10 gün falan öncesinden alıyorlar sezeryanda