Zeynepdefne23 Zeytin_2 yerlesme kanasi olabilir, doktorunuza basvurun, belki progestan hapi verebilir
Siracin_annesi Benımde olmustu. Agda yapmak için çok eğilmiştim ondan olmuştr dıye düşünüyorum. her idrara çıktıgımda ya kanlı akıntı yada kahverengı akıntı gelıyodu. Doktor düşük tehlikesi var dedı. Progestan hapı verdı geçmedi. İğne verdi 2 tane haftada bı kere vuruluyodu. Yaklaşık bi ay böyle aynı şekılde akıntılar oldu. İlişki yasak sırt ustu yat ayagının altına yastık koy. Tuvalet dışnda ayaga kalkmamaya calıs dedı.ultrasondan baktıgında bebeğin etrafında kan yok demişti.şükür hiçbişey olmadı bebegıme. Hemen doktora gıt bence. İnşallah saglıkla alırsın bebeğini kucagına 💕
Selin_34 Bende 7+2 günlük hamileyim bugün senin anlattığına benzer bi lekelenme geldi ama baya fazla. Korktum ve doktoruma yazıp muayeneye gittim doktorum kalp atışlarını dinledi ve progestan ilacı verdi. Ama hala geliyor. İçim pekte rahat değil. Rabbim bebişlerimizi korusun🙏
Zeytin_2 Ben öğretmenim ve tam gün çalışıyorum. Belki yorgunluktan olabilir. Acile gittim progeston alabilirsin dedi. Ultrason temiz şükür bebek etrafında kanama Yok. Ama progeston kullanmaya başlamadım. Şimdilik kendimi dinliyorum. Yorumlarınız için teşekkür ediyorum