Susuyyy Merhaba kızlar ben 3 haftalık gebeyim kahve rengi akıntı dan ötürü doktora gittim benden tahlil istedi ilk yaptırdıgım kan testinde degerler 50,31 idi doktor da eger 50 ve altı olursa düşük 200 olursa normal dedi tahlilim çıktı 650 tamam düşmemiş dedi bende hala lekemin geldigini söyledim yapabileceğimiz bişi yok dedi ilaç olabilir mi dedi yok yazmıycam kendini zorlama ilişkiye girme dedi folik asit ve kan ilacı dedi ama vitamin yazmış ben fmf hastasıyım ilac kullanıyorum zararı olur mu diyorum cevap yok başka bi ilaç daha kullanıyorum onu da dedim yine cevap yok neyse perşembe ultrason a gel dedi kese için ama 3 hafta da kese görünür mü ve doktoru degiştirmeyi düşünüyorum
Serpilozkartal Susuyyy leke gelme sorununda, düşük tehlikesinde doktorun ilk yazacağı Progestan olurdu neden yazmamış anlam veremedim
minik_mucize Kese 5. Haftada görünür canım yat dinlen sürekli ama kesinlikle doktorunu değiştir bence