Burcumunannesi Hanımlar doğumu kaç cm le başladı diyorlar. Bir arkadaş 2cm le başliyor diyor. Doğrumu?
Uykucukus Burcumunannesi 2 cmle başladıgını sanmıyorum canım ben 2 hafyadır 2 cm açıklıkla geziyorum🙈
Kubrabdrhmn0235 Burcumunannesi ben 2 cm gittim suyum tamamen boşaldığı için gece hastanede kaldım sabahta sezeryan oldum
Ecelif Burcumunannesi cnm benim 33 haftada 2 cm açılmam vardı erken doğum riski olduğu için hastaneye yatış verdi ama sancıyı durdurmaya uğraştılar ve en son mecburi sezaryen oldum eğer o sancıları durdurmazsalar acılma devam ediyor
FSCMK Burcumunannesi 4 cm açıklıkla hastaneye gittim 8 9 cm di doktor çömel ve ıkın dedi sonra bende hocam geliyor dedim doktor Doğuma götürdü
hedo Benimde Cuma dan beri 2 cm ama bende bekliyorum doktorum biraz daha geçsin dedi böyle yatırsam geçmez dedi
Guzelllll Burcumunannesi canm ben 2 dogumumda doktora kontrele gittigimde 5 santimdi aldilar hemen doguma .
CinarBaykal Burcumunannesi yatışın ne zaman yapılır ona doktorun gebeliğinin gidişatına göre karat verebilir ancak 9cm altına doğum başlatılamaz. Çünkü yeni doğan bebek kafası çapı 8cm dir. Bebeğin geçebilmesi için 9cm beklenir