kumsalmm Dua_mucizem Olur canım bende 7+4 bulantı kusma tiksinme kokulardan rahatsiz olma ne ararsan var😑😊
Dua_mucizem kumsalmm bulantım sabahları oluyor gün boyu halsizim ama kasiklarda falan hiç bi ağrım yok normal mi endişeliyim evhamliyim içimde hep bu korku rahatlamak istiyorum
kumsalmm Dua_mucizem kasıklarda ağrı zaten surekli olmazki benim arada oluyo merak etme canım inşallah hayirlısıyla kucağına alirsın bebeğini gönlünü ferah tut😊
Sivas580 7+6 yım sürekli uyumak istiyorum çok halsizim bende ama normal böle şeyler sonuçta hormanların değişiyo kan akımın hızlanıyo endişe etme❤️
Dua_mucizem Sivas580 ins mucizem sağlıklıdır herşey yolundadır kasiklarda ağrı olmaması normal mi onuda bilmiyorum😕