Hamdos Arkadaslar ben normalde yarın oluyordum ama bugun baya halsızlık hıssettım baya yorgunfum ve adet oldum ama cok acık renk ve suan yok gıbı hep bakıyorım ama acık pembe kan sızce bu ne
Deryadefne23 Hamdos canım üstüne olmadım ama adet bekledıgım günden 2 gun once acık pembe kan geldı Bır defalık sonra gecikti Belkı yerleşme kanamasıdır ıns oyledr