Gmz11 Zaman geçmesin ki hangimizi sarmıyor o korku heyecan karmaşık duygular 🙄 Çok şükür bugüne kadar herşey iyidi ilk 3 ayı saymazsak ama son zamanlarda gece uykusu haram oldu, gündüz desen kaburgalarım göğsüme batmaya başladı yinede çok şükür herşey yolunda diyerek sabrediyorum 😊 Rabbim hepimizi bi avazda kurtarıp sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 😊♥️