Seda-kck97 canım antakyada mozaik hastanesine gidiyorum ayşe hanım doktorum profesör diğer doktorlardan da fiyat aldım normal 1400 sezeryan 1600 profesör olan 2200 normal 2600 sezeryan ben en Başta hep normal istedim sonlara geldikçe bu burdan nasıl çıkcak diye korkup sezeryana söndüm ve son kontrolde söyledim doktoruma sezeryan iatiyorum diye oda kesinlikle sezeryan karşıtı olduğunu ama kimseyi zorla normal yapamayacağını söyledi bi kerede acile kaldırılıp telal beye bakındım oda aynı şekilde sezeryana alın beni doğueuyorsam dedim oda kimseyi zorla normale alamayacağına sezeryan istiyorsam sezeryan yapacağını söyledi yan anlicağın özel hastanede seçebiliyorsun ama prenses doğumuda araştır acısız sancısız doğuruyorsun normal doğum ama acı yok belden altı uyuşuk oluyor hataydaki fiyatlarda bunlar zorunlu sezeryanda indirim varmı bilmiyorum