06sinemm Zekai Tahir'in doktoruydu. İlk hamileliğimde tesadüf gitmiştim. Ultrasona girdim iri bebek normal doğuramazsın dedi ve hemen sezaryene alındım 😁 İkinci hamileliğim yaklaşık 3 ay önce denk geldim kendisine yine muayene oldum. Mükemmel değil ama devlet hastanesindeki ilgisiz doktorlara göre ilgili ve bilgili ayrıca kibar muayene sonrası sedyeden kalkamamıştım sağolsun elimden tuttu kaldırdı, iyisin değil mi falan diye sordu diğerleri gibi arkasını dönüp gitmedi. ☺️