tumerseyma Dilarahayal Ahh kendimi okudum su an 🤦♀️ daha dün eşime galiba doğuma kadar sürekli bi hastalık çıkacak dedim rabbim sağlık ve rahatlık versin hepimize
Dilarahayal tumerseyma şimdi hastaneden geldim serum taktılar faranjit olmuşum 😢 mart gelsin ve sağlıkla dogurqlım bebişlerimizi 🙏🏼
aslikls3 Fyz2014 pipi sonradan oluşabiliyormuş 12-16 hafta arasında benim de 12de %80 kızdı 16da kesin erkek dedi doktorum
Feyzanurlks Peki 17+6 yız ama cinsiyet hala öğrenemeyişimize ne demeli anneler , göstermiyordu cinsiyetini istemiyor göstermek
tumerseyma Feyzanurlks gösterse bile sonra yanlış olup değişebilen oluyomuş 😊 en iyisi detaylıyi beklemek bence
papatyam95 Kizlar günlük beslenmeniz nasıl genelde bana herkes az yiyorsun bebek zayıf olacak diyo 😒 süt veya yoğurt mutlaka yiyorum meyveyle aram yok zorda olsa yiyorum ceviz yiyorum. Bi de regenesis kullanıyorum takviye edici gida
tumerseyma papatyam95 e bi tek meyve yokmus niye az diyorlar ki ,bide kontrollerde bebek hafta ile uyumluysa bence milletin dedigini önemsemeyin 😊