Kader12 ben henüz Doğum yapmadım ancak son günlerim beklemedeyim. Doğumum Acıbadem’de olacak ancak şehirden şehire farklılık gösteriyor mu bilmiyorum. Sezaryende iki gece normal Doğumda tek gece kalıyorsunuz. Benim bulunduğum yerde normal Doğum be sezaryen fiyatı aynı ancak epiduralde bin tl fark alınıyor. Fotoğrafçı YOk diye biliyorum Doğum paketinde harici olarak ayarlıyorsunuz. Lohusa şerbetini onlar veriyorlar. Anne ve bebek için de birçok şey veriyorlar. Yine oda süslemesi de benim gittiğim hastanede YOk sadece kapı süsü var. Bunları harici olarak ayarlıyorsunuz. Ancak dediğim gibi şehirden şehire hastaneden hastaneye farklılık gösterebilir. ☺️