aeiou Arkadaşım benimki son hafta döndü sabret diyor. Sağa dönüyor sola dönüyor ama normal doğum pozisyonunu almıyor. Diğer sorum sezaryen olanlar pijama giyebiliyor mu yoksa gecelik mi almalıyım ?