saka36 11 ve 8 yaşında iki oğlum var. Çocukları büyüttüm artık rahatım diye düşünüp planlar yaparken hiç beklemediğim bir anda hamile olduğumu öğrendim. Başta endişelerim, korkularım vardı ama zaman ilerledikçe rahatlıyorum biraz. Sabır ve tahammül gücümün azaldığını, 3. çocuğu kaldıramayacağımı düşünürdüm hep. Şindi sürekli motive ediyorum kendimi, elbet birgün bu da büyüyecek diye :) özellikle hareketlerini hissetmeye başladıktan sonrası çok güzel, sevgisi şimdiden her zorluğa değer :)