nurellaam Bugünlerde karnımd sertleşme gerginlesme hissediyorum normal mi erken mi basladi acaba 😢 çatlamak istemiyorum
SevgiIbrahim Siskinliktir bence catlamaa 30 dan sonra basliyoo normalde. Nemlendirirsen krem kullanirsan catlamassin insAllah oo oo daha coookk gerilcek siscek karnin🤣