betull1 evet kızlar çok şükür Rabbim bana da bu guzel duyguyu nasip etti 39+6 ydik bgun sabah başka hastanelere gittim muayene için doktorum hastaneden ayrıldığı için yeni doktor arayışındaydim sabah gittik bir kaç hastaneye fakat geri muayene olmadan tekrar eski hastaneme geldik orda nst ve çatı muayenesi yapıldı 2 3 cm açıklığın var dedi ebe eve git dusunu al güzelce sancin olursa gelirsin dedi fakat benim hiç doğuracak gibi bi halim yok neyse çıktık hastaneden yolda ağrılarım başladı 12 buçuk gibi eve geldim yemek yedim az bisi uyuyayim dedim sancilarim gelmişti 15 .00 gibi uyuyamadim sonra 17 .00 da siklasti 6 bucugabkdr evde biraz daha çekim dedim hastaneye evim yakın olduğu için yürüyerek gittim iyiki de öyle yapmışım açılmam çok güzel ilerledi neyse tam 19.00 da hastanedeydik tabi sancilarim çok fenalasmisti artık geldiğimde 4 cm di 15 dk sonra 6 cm oldu ve 6 cmden sonra kanamam geldi tabi ben korkudan çığlık çığlığayim ilk dogumum çok korkmuştum hemen dogumhaneye alındım ve 10 cm olmuştu mucize bir şekilde suyumu patlattılar ve bir baktım doğmuş yavrum şaka gibiydi inanamıyorum hala cok şükür kısa geçti ama çok zordu Rabbim herkese en kolay bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin❤
Sghslove betull1 Allah yavrunla birlikte uzun güzel ömürler versin canım benim ☺️🙏🏻 Darısı başımıza diyelim inşallah bizde doğurur da buralara yazarız 💕☺️