ozgeenur 25 hafta 5 günlüğüm karnımın altında baskı hissediyorum yürüdüğümde veya ayakta durduğumda sanki çocuk heran çıkacakmış gibi sizce Normalmi
Elmiramm ozgeenur benim de öyle cnm ilk günlerden itibaren var doktorum olması gereken yerden aşağıya tutunmuş demişti 24+2 olduk halen göbrğimin üstüne çıkmadı çıkmıycak da galiba
ozgeenur Elmiramm ama ben hareketlerini yukardada hissediyorum bide tam yerine tutunmuş demişti doktor bazen bi tarafa toplanıp kaliyo sertleştiği karnım insan en ufacık bişeyde kuşkulanıyo
Elmiramm ozgeenur umarım bişi yoktur cnm ama git Bi kontrole içine sinmeyen bişi varsa için rahat etsşn
SedanurYaprak Doktorum baskıya baglı bpyle hıssetmen normal korkma dedı sızınde oyledır belkı ıcımızı ferah tutalım 🤗