Mervoop çok geçmiş olsun, kızıma hamileyken 32. Hafta civarında hastaneye yatışım yapılmıştı oda arkadaşımın bebeği yanlış hatırlamıyorsam 28. Hafta civarında kalmış gelişmemişti ciğerleri gelişsin diye iki iğne yapıp acil sezeryanla aldılar bebeğini, uzun bi süre küvözde kaldı ama sağlıklı çok şükür şimdi iki yaşına girmek üzere.