Mucizem_21 Canım etrafımızda ki her şeyin zararı var. Çalışan bir kadınsan bilgisayarın telefonun. Evde de otursan da telefon ve televizyonun. Hepsinin var. Ben de bütün gün evde olduğum için giriyorum. Bir
Yerde hiperaktiviteye sebep olduğunu okudum ama oda kesin değil. Pazartesi doğumum olacak. Bir tane kadın bana " çocuğun embesilin teki olacak bütün gün elinde telefon" dedi. İnsanlar iğrenç!