Ben ilk bebegimi 35 haftalıkken anne karnında kaybettim plesanta dekolmanı sebebiyle 😢 1 yıl sonra cesaret gösterip tekrar hamile kaldım iyi bir doktora gidiyorum ama herşey dua üzerine şuan 35+4 haftaligim çok şükür bebegimin hareketleri iyi ama plesanta dekolmanı anlık olan belirti vermeyebilen ve tekrarlama riski olan en iyi doktora da gitseniz böyle birşey yaşayacağımı kestiremeyecek kadar sinsi birşey haftaya cuma günü sezeryanla alınacak çok korkuyorum o güne kadar birşey olacak diye ne olur benim için dua eder misiniz 😔 Allahım tüm isteyen hrkse hamileliği hamile olanlara bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin🤰