Baby19 canım ben özele gidiyordum ancak demet hanım ile tanışıp doğumhaneleri falan görünce odaları bütün fikrim değişti ve özeli bıraktım urla da yasıyorum bende demet hanım iyi bir doktor ve urla devletin özelden hiç bi farkı yok gibi nerdeyse odaşar tek kişilik normal doğumu kendi odanda yapıyosun ve ten tene teması çok önemsiyorlar doğar doğmaz bebegi gögsüne veriyorlar 20 günümüz kaldı inşallah burda yapacagım doğumu 🙏☺️