cagla_011 Meraba arkadaşlar. 7 gündür reglm gecikti. Geçen hafta tahlil yaptırdığım da 0.0 çıktı. Bu gün tekrar test yaptırdım. 2.0 çıktı. Sizce hamilelik var mı?
hlmc cagla_011 farklı yerlerde yaptırdıysanız bide değerler farklı çıkabiliyor. 5 den yukarı çıkması lazım gebelik diyebilmek için :/