NuuuuurB biz de daha bebek beklemeden ismimizi netleştirmiştik sanki oğlan olacağını biliyormuş gibi erkek isminde o kadar kararlıydık ki. Kıza karar verememiştik. Küçüklüğümden beri Ulaş ismini dilimden düşürmemiştim sağolsun eşim de kırmadı beni, sadece önüne bir de Özgür ekledik. Özgür Ulaş olacak oğlumuzun adı nasipse 🙏🏼