NuuuuurB Kızlar 23+4 teyim bir çok eksiğimiz hala tabi ki mevcut ama benim için en önemli olan oğlumuza isim bulamıyorum ve bulamıyoruz 🤷♀️ Ne desem eşim beğeniyor lütfen yardımcı olur musunuz ama ilk seçeceğim değişik bir isim olsun istiyorum mesela aklımdan çıkmayan bir örneğim Alin ama daha çok kız ismi diye duyguyum için vazgeciceğimi düşünüyorum 🤔 Lütfennn yardımmmm🙏🥰🥰
Gizemmdenizz NuuuuurB kızım var oğlum olursa adını asilhan koymayı düşünüyorum allah nasip ederse tabi:)
NuuuuurB haticeD08 eveeet gerçekten güzelmiş ama aynı sorun bizdede mevcut sanırım eşimin değişik isimlere karşı alerjisi var 🤷♀️😂 bunu teklif olarak sunmalıyım teşekkür ederim 🙏🥰
haticeD08 NuuuuurB Erkekler bu konuda biraz kapalılar. Biz de daha bugün karar verdik 37’deyim düşünün 😅Eşim biraz da inattır baya uğraştırdı beni 😀 İnşallah sonunuz bizim gibi olmaz 🤗
Hira123 Tbrk78 bizde tuğra düşünüyoruz cok güzel dolu dolu bir isim bncede ama etraftaki insanların elestirmelrinden bıktım yok turami yok tuglami benim aklımın ucundan bile gecmeyen bir seyi nasil buluyorlar anlamadim😏sizede bu tarz diyenlr oldumu.hiç
NuuuuurB haticeD08 kesinlikle öyle en sonunda sinirlenip bu çocuğa isim koymayalım bırakalım 3 -4 yaşına gelince kendi ismini kendisi koysun dedim !! 🙈
haticeD08 NuuuuurB Bazen en mantıklısı oymuş gibi geliyor sinirden çok ağladığım uykusuz kaldığım oldu benim de bu isim yüzünden 🙄
NuuuuurB poncikella3 bu tarz isimleri seviyorum suan bir sürü seçeneğimiz oldu ne mutlu bize 🙏🥰 yarın eşimin beynini yakabilirim bu bir sürü seçenekle 😂😂🙈
Yenianneilkbebek Bizde oğlumuzun ismi ni Ertuğrul koyacağız eskilere dayanan vee eşim diriliş Ertuğrul u çok fena izleyen Bi insandı bende itiraz etmedim beğendiğim için ek olarak da eşimin babasının ismini recep Ertuğrul koyacağız ikisinde anlamlı olduğu için 🙏🏻
haticeD08 NuuuuurB Aslında erkek bebeğe karar vermek daha zor gibi geliyor sanki kız olsa bir çok isim vardı aklımda eşimin de beğendiği. Zor bir süreç iki kişinin aynı şeyi beğenip tamam budur demesi ya da birinin diğerine öncelik tanıması Allah kolaylık versin size de 😊