Malina Peluskaa ya evet aslinda bi taraftan da kotu bisey yok diye hissediyorum. Ve akinti hic kanamaya benzemiyor. Ama yinede doktorlar bunu kanama olarak degerlendiriyormus cok ilginc
tgb123 Bsrkoc benim ki tüp bebek ikiz gebelik çikolata kisti var kanamam hiç olmadı önlem amaçlı hamileliğin başından beri kullanıyorum.hamileliğin ilk üç ayı proluton depot bulamadığım için prolutex kullandım.sonra 5 güne bir proluton depot sabah akşam progestan sabah akşam fitil halinde.
Senayerva Malina Allah'a şükür olmadım ama düşük tehlikem var diye almıştım kullanmaya gerek kalmadı bebeğim doğdu elhamdülillah
Sevval2226 Malina olabilir her doktorun tedavi şekli farklı oluyo içinizi ferah tutun inşallah birşey olmayacak bebişiniz kucağınıza doğacak
Ozo34 Merhaba kızlar tüp bebekle 5+2hamileyim dün aşırı kanamam oldu drum dünyanın hastaneye git hemen kesene baktır dedi şükür kese duruyordu dr ya 2 . Bir kese var yada kanama alanı var dedi 1. Kese hafta ile uyumlu sağlıklı duruyor dedi eve gelince kanama çoğaldı pıhtı şeklinde oldu bugün ise kahve rengi leke olarak devam ediyormuş düşük riskin var dedi .tedavinin başından beri önlem amaclı progestan iğne 100 lük vuruluyordum dr ona devam et dedi ve proluton u da haftada bir yaptır dedi.ama ben dr a proluton u yaptırdığım gün progestan i da vurdurup vurdurmayacagimi sormayı unuttum ve drum yurt dışına çıktı.. kullanan arklar bilgi verirmisiniz progestan iğnele ile proluton u birliktemi yaptıracağım.Simdiden tskler
Shebi Bsrkoc bana da doktorum kısalık için yazdı iğneyi şu an 23 haftadayım rahim kısalığım 26.6 Bsrkoc
Guni1- 11 +5 gebeliği var. Şuan progestan hap günde 3 defa kullanıyorum ve 1 kerede prolutan vuruldum. Hala günde bir kere de olsa akıntıyla birlikte hafif kan geliyor peçeteye.. Yaşayan var mı?? Normal mi?? Tam anlamıyla kesilmemesi