Selam anneler, ben 3. kutu progestan ftil kullanıyorum. Yaklaşık 1 aydır hiç geçmeyen mide bulantım var kusamıyorumçok ama sürekli midem bulanıyor hep yatmak istiyorum. Çoğu doktor bırakabilirsin dedi şimdilik ara verdim ama başına progestandan dolayı böyle bişey gelen var mı? Gebelikte bulantı normal deyip yolluyorlar insan kendi kendine çözüm bulmaya çalışıyor ☹