Havvagokdas bebeğin için bırakmak zorundasın. Vücudun ne kadar istese de direneceksin. Bak ben hamileyken öğrendiğimde 5 haftalıktı. Dedim ki son kez yakıyorum ve asla bir daha içmeyeceğim dedim yaktım içtim ve bitti sonra ağzıma sürmedim. Bebeğim doğdu eşim içerken Bi kere çekiyim Bi şey olmaz diye diye günde 2 tane içtim. Sonra bebeğim Ağız dolusu kusmaya başladı ben içince. O kusmayı gördüm ya, bir daha dedim tövbee.. Yani velhasıl kelam herşey kafa da bitiyor canım. İnan zararı çok büyük. Şimdi sende kendini şartla son kez de yak ve bitir...