Benim ablamda en son hastaneye gideceği zaman diyordu hareketleri azaldı falan sonra hastaneye gitti doktor doğuma aldı hareketleri yavaşlamış diye ama bildiğim kadarıyla bebek büyüdükçe sıkışıyor o yzdn yavaşlaması normal diye duydum Ama ablamın günleriydi hemen hemen canım sen bi git hastaneye kontrolünü aksatma son aylarındasn sık sık gitmen gerekiyor