RabiaNas Ben 13 haftalık hamileyim ve yarin doktora gidecem cinsiyet yüzde kaç belli olur 13 haftalık kimlerin net belli olmuştu ? ☺️
ballicoreklerim RabiaNas ikili taramam da 12 haftalıkken erkek olacak biri kesin dedi 😂 diğeri icin bisey söylemedi hiç değişmedi canım biri erkek diğeri 16 haftada kız olarak netleşti ☺️ Yani erkekse gerçekten iyi bi doktorsa biliyor
prenses_annesii2603 Tam net olana kadar bekle cnm 16 haftaya kadar bazen yanılmalar oluyo tahmin edilebilir ama