Serapss Kuzumm aynilarini bizlerde hissedip yasadik. asiri bogucu, zorlayici ve berbat bir surec. Ve benimde gebelik oncesi anksiyete gecmisim vardi. Terapi alayim dedim onunlada olmadi. Hep dua okudum. Hep birilerine gittim. Ama biraz daha sık disini tek kalmamaya surekli disari cikmaya calis. Emin ol 18. haftadan sonra hicbisey kalmiyor tum bu anlattiklarindan. Inan yasamis biri olarak diyorum bunu sana. Hersey cok guzel olacak, bebegine ilac yukletme hic ❤🙏